Ako reklamovať na AliExpress

Ak sa vám stane, že nie ste spokojný s kvalitou doručeného tovaru, môžete požadovať vrátenie peniazí.

 

1. Nebola mi doručená objednávka. Čo mám robiť?

Nakupujúci je na AliExpresse chránený "ochranou nakupujúceho". Ak ste neobdržali svoj tovar, vyskúšajte nasledovné metódy na vyriešenie problému.

 

Metóda 1.

Môžete sledovať svoju objednávku pomocou sledovacieho čísla, ktoré vám dal predávajúci. 

Kliknite na "My Orders" (Moje objednávky) - Locate the order (lokalizovať objednávku) - vyberte možnosť Track Order (sledovať objednávku).

 

Ak zistíte, že sledovacie číslo nie je platné, bude to zrejme preto, že prepravná spoločnosť potrebuje 3 až 7 dní na aktualizovanie stavu dopravy. Taktiež môžete kontaktovať predávajúceho pre viac informácií o doprave. Môžete klinúť na Contact Seller (kontaktovať predávajúceho) priamo v objednávke a napísať predávajúcemu.

 

 

 

Metóda 2.

Kontaktujte predávajúceho pre viac informácií. Ak to nezaberie, môžete vždy žiadať o vrátenie peňazí otvorením sporu - "Dispute in Progress". Uistite sa, že vaša ochrana nakupujúceho ešte nevypršala ešte pred kontaktovaním predávajúceho.

 

 

 

Metóda 3.

Ak ste neobdržali svoju objednávku a vaša ochrana nakupujúceho čoskoro vyprší, kliknite sem a kontaktujte zákaznícké centrum.

 

 


2. Produkt, ktorý som dostal nezodpovedá popisu. Čo mám robiť?

Nie ste spokojný s tovarom, ktorý ste dostali? Kontaktujte predávajúceho a žiadajte o nápravu. Aby ste napísali predajcovi, kliknite na "Contact Now" (kontaktovať teraz). Alebo kliknite na "Chat now" (rozprávať teraz) v detailoch objednávky a komunikujte s predajcom v reálnom čase. Ak sa nedohodnete, môžete žiadať o vrátenie peňazí otvorením sporu. Dajte si pritom pozor, aby ste tak učinili predtým, než vám vyprší ochrana nakupujúceho. Takto spor otvorite:

 

Krok 1. Otvorte si "My Orders" (Moje objednávky) a nájdite objednávku, s ktorou je problém.

Krok 2. Kliknite na "Open Dispute" (Otvoriť spor).

Krok 3. Vyplňte svoju žiadosť o vrátenie peňazí a kliknite na "Submit" (Odoslať).

 

 

Vyberte si "Refund Only" (vrátiť iba peniaze) alebo "Return & Refund" (Vrátiť tovar a peniaze).

 

 

Ak predajca súhlasí s vaším návrhom alebo sa nevyjadrí do 5 dní, vaša žiadosť prejde.

 

 

 

3. Mám problém otvoriť spor. Čo mám robiť?

Ak máte problém otvoriť spor, pozrite si prosím možnosti nižšie.

 

1. Vypršala vám ochrana nakupujúceho.

Myslite na to, že spor môžete otvoriť od 11. dňa po tom ako predajca zásielku odoslal až do 15 dní po tom, čo ste ju obdržali (alebo ste ju mali obdržať).

 

2. V reklamačnom (dispute) formulári sú chyby.

Reklamačný formulár musí byť vypísaný hlavne čitateľnou angličtinou. 

 

3. Formulár obsahuje nepodporovaný formát.

Podporované typy súborov, ktoré môžete pridať sú: .jpg, .jpeg, .bmp, .gif, a .png. Každý dokument by mal byť pod 2MB. Word, Excel ani ine dokumenty nie sú podporované.

Ak ste už súbor pridali, ale vyhadzuje vám "Please add attachments", budete musieť zmenšiť fotku a skúsiť to znova.

 

 

4. Ako urýchlim spor?

Po otvorení sporu môžete nájsť jeho priebeh vo svojom profile.

 

Krok 1. Prihláste sa do účtu, choďte do "My Orders" a kliknite na "Refunds & Disputes".

 

Krok 2. Kliknite na "Dispute in Progress".

 

 

 

 

Novinky emailom

Dostávajte od nás novinky emailom:

Kontaktujte nás

Názov sekcie 1

Meno:
Telefón:
E-mail: *
Súbor:
Počet ľudí: *
Motorka Výrobca: *
Typ postele:
Vybavenie:
Overovací kód: *
Text správy: *
Správa sa odosiela ...
* - povinné polia