AliExpress skúsenosti

AliExpress skúsenosti

"Pravidelne nakupujem z AliExpress. Je pravda, že sa tam pohybuje veľa zlých, nekompetentných alebo neetických obchodníkov, ktorý sa vás budú snažiť oklamať. Potrebujete nájsť tých dobrých. Zo stránky nakupujem už 5 rokov. Od môjho 5* dodávateľa priemyselných kamier som objednal tovar za 19 000 dolárov. Strátegia je, nekupovať vždy to úplne najlacnejšie. Pozerajte sa na ochranný čas (protection time) a vždy sa vopred s obchodníkom dohodnite. Nováčikovia, ktorý nevedia pár trikov, môžu prísť o peniaze." - Zákazník

 

 

Ako vám už niekto povedal, AliExpress je ako eBay, kde nakupujete nie od jedného eshopu, ale od ľudí, ktorý cez stránku predávajú.

 

Vaše objednávky prichádzajú z Číny, ak nie ste zvyknutí na nákupy z Číny, musíte zmeniť svoje očakávania oproti nakupovaniu z EÚ. Ak si priplatíte za EMS expresné dodanie, môžete dostať tovar o trochu rýchlejšie, ale mali by ste sa pripraviť na dodanie medzi týždňom až dvomi mesiacmi. Ja osobne som rád za dodanie do mesiaca. Až keď niečo trvá dlhšie, začne ma to štvať.

 

Môžete kúpiť super veci, ktoré na eBay nezoženiete, ako neznačkové produkty. Občas na AliExpress zoženiete ten istý tovar, ako na eBayi, ale lacnejšie. Veľa ušetríte najmä vďaka tomu, že produkty nemusia prejsť rukami viacerých prostredníkov, ako keď ich kúpite na Slovensku. Inokedy nájdete lacnejší tovar na eBay, vtedy by som jednoznačne nakúpil tam. Neviem, či je to tak, ale mám pocit, že z eBay dostanete tovar skôr.

 

Dostal som z AliExpress veľa vecí, od lacných po drahé. Ako vám povedia ostatní, musíte objednávať iba od obchodníkov s veľkým množstvom transakcií a veľkým množstvom dobrých hodnotení.  

 

Ak chcete reklamovať, je najlepšie ísť cez systém AliExpressu. Tak je to najlepšie. Myslite na to, že sa môžete ohradiť, ak veci nejdu podľa plánu. Opäť, tak ako keď čakáte na dodanie, musíte byť trpezliví. To platí pri objednávaní z Číny vždy. Máte na výber - zmieriť sa s tým alebo vôbec nenakupovať z Číny.

 

Pri reklamácií je dôležité, aby ste mali dobré, kvalitné fotky toho, čo sa vám na tovare nepáči. Majú príručku ako správne fotiť dôkazy pre reklamáciu. A keď vám AliExpress pošle správu, že máte na spor (dispute) zareagovať, urobte ako vravia.

 

 

 

Novinky emailom

Dostávajte od nás novinky emailom:

Kontaktujte nás

Názov sekcie 1

Meno:
Telefón:
E-mail: *
Súbor:
Počet ľudí: *
Motorka Výrobca: *
Typ postele:
Vybavenie:
Overovací kód: *
Text správy: *
Správa sa odosiela ...
* - povinné polia